jueves, 8 de diciembre de 2016

MAYMES creacions

Desembre és el darrer mes de l'any, el final de tot, el resum d'un període de temps. Quan ets petit, et donen les notes a l'escola i un senyor amb barba blanca, vestit de vermell, amb una panxa enorme que viu a Lapònia, et porta regals...

Però desembre també pot convertir-se en el començament de qualque cosa, l'inici d'una il·lusió, el punt de partida d'una idea que fa anys que ronda pel cap de dues persones inconformistes.

MAYMES és un poc (o un molt) de Mike i de Vero. Són dos mestres que són parella. O són parella de mestres. Són amics i somniadors i estan enamorats de la vida i de les seves filles. I han decidit fer camí a un món que els apassiona: el disseny.

Na Vero és perfeccionista, amable, valenta, artista, somniadora. En Mike és creatiu, temperamental, constant, positiu.

Junts són MAYMES, un concepte de disseny senzill i alegre. Una versió somniadora de la vida, positiva i constant. Té molt d'amor perque tenim molta cura. Sense ser perfectes, som perfeccionistes.

MAYMES vol anar directe al cor. Esperam que vos agradi compartir amb nosaltres aquest camí.


Diciembre es el último mes de año, el final de todo, el resumen de un periodo de tiempo. Cuando eres pequeño, te dan las notas en el colegio y un señor con barba blanca, vestido de rojo, con una barriga enorme que vive en Laponia, te trae regalos...
Pero diciembre también puede convertirse en el comienzo de alguna cosa, el inicio de una ilusión, el punto de partida de una idea que hace años que ronda por la cabeza de dos personas inconformistas.
MAYMES es un poco (o un mucho) de Mike y de Vero. Son dos maestros que son pareja. O son pareja de maestros. Son amigos y soñadores y están enamorados de la vida y de sus hijas. Y han decidido hacer camino en un mundo que les apasiona: el diseño.
Vero es amable, valiente, artista, soñadora. Mike es creativo, temperamental, constante, positivo.
Juntos son MAYMES, un concepto de diseño sencillo y alegre. Una versión soñadora de la vida, positiva y constante. Tiene mucho amor porque somos muy cuidadosos. Sin ser perfectos, somos perfeccionistas.
MAYMES quiere ir directo al corazón. Esperamos que os guste compartir con nosotros este camino.

2 comentarios:

  1. Enhorabuena y muchos éxitos! Me lo he leído todo en catalán (y he comprendido todo! Yay!) antes de ver que estaba en castellano también...

    ResponderEliminar
  2. ¡Gracias Miss Fitz! Eres total! Multilingüe y total ;)

    ResponderEliminar